CAWS "R" Us
March 29, 2020, 11:50:39 am
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
News:
 
  Home Help Arcade Staff List Login Register  

Atomic Blonde (2017)

Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Atomic Blonde (2017)  (Read 128 times)
TheWarzone1
Administrator
Guru
*

Karma: 161
Offline Offline

Gender: Male
CAW System: PS3
Posts: 6383




Badges: (View All)
« on: July 10, 2017, 07:13:03 am »

An undercover MI6 agent is sent to Berlin during the Cold War to investigate the murder of a fellow agent and recover a missing list of double agents.
Director: David Leitch
Stars: Sofia Boutella, Charlize Theron, James McAvoy, Bill Skarsgård

Report Spam   Logged


Quote from: John Marston - Read Dead Redemption
As long as there are guns and money, there won't be no peace.

Share on Facebook Share on Twitter

TKO18
Administrator
Guru
*

Karma: 39
Offline Offline

CAW System: PS3
Posts: 7541


Fade to Black!



Badges: (View All)
« Reply #1 on: July 12, 2017, 01:39:42 am »

this looks like a good movie from what Ive seen. prob the only one Ill look into
Report Spam   Logged



TheWarzone1
Administrator
Guru
*

Karma: 161
Offline Offline

Gender: Male
CAW System: PS3
Posts: 6383




Badges: (View All)
« Reply #2 on: July 12, 2017, 10:12:05 pm »

lol yeah i got bored and thought i would post some trailers.
ill probably check out this one and hitmans bodyguard
Report Spam   Logged


Quote from: John Marston - Read Dead Redemption
As long as there are guns and money, there won't be no peace.
TKO18
Administrator
Guru
*

Karma: 39
Offline Offline

CAW System: PS3
Posts: 7541


Fade to Black!



Badges: (View All)
« Reply #3 on: July 12, 2017, 11:19:55 pm »

lol. its cool. some movies just dont live up to the hype
Report Spam   Logged



TheWarzone1
Administrator
Guru
*

Karma: 161
Offline Offline

Gender: Male
CAW System: PS3
Posts: 6383




Badges: (View All)
« Reply #4 on: July 14, 2017, 08:54:30 am »

True, kinda like The Other Guys, when The Rock and Samuel L. Jackson both died in the first 15 minutes of the movie.
Report Spam   Logged


Quote from: John Marston - Read Dead Redemption
As long as there are guns and money, there won't be no peace.
TKO18
Administrator
Guru
*

Karma: 39
Offline Offline

CAW System: PS3
Posts: 7541


Fade to Black!



Badges: (View All)
« Reply #5 on: July 14, 2017, 02:20:00 pm »

rofl.. I actually liked that movie Tongue
Report Spam   Logged



TheWarzone1
Administrator
Guru
*

Karma: 161
Offline Offline

Gender: Male
CAW System: PS3
Posts: 6383




Badges: (View All)
« Reply #6 on: July 14, 2017, 02:28:18 pm »

It was ok, but i was expecting those 2 to be in it a lot longer. They were the main reason i watched it lol
Report Spam   Logged


Quote from: John Marston - Read Dead Redemption
As long as there are guns and money, there won't be no peace.
TKO18
Administrator
Guru
*

Karma: 39
Offline Offline

CAW System: PS3
Posts: 7541


Fade to Black!



Badges: (View All)
« Reply #7 on: July 14, 2017, 02:35:58 pm »

They shouldn't have "Aimed for the bushes"  Roll Eyes   lol
Report Spam   Logged



TheWarzone1
Administrator
Guru
*

Karma: 161
Offline Offline

Gender: Male
CAW System: PS3
Posts: 6383




Badges: (View All)
« Reply #8 on: July 14, 2017, 02:40:59 pm »

I don't remember ever seeing bushes lmao
Report Spam   Logged


Quote from: John Marston - Read Dead Redemption
As long as there are guns and money, there won't be no peace.
TKO18
Administrator
Guru
*

Karma: 39
Offline Offline

CAW System: PS3
Posts: 7541


Fade to Black!



Badges: (View All)
« Reply #9 on: July 14, 2017, 10:23:20 pm »

I dont think, even if they had bushes, would have saved 'em Tongue
Report Spam   Logged





Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  


Affliates
Bookmark this site! | Upgrade This Forum
SMF For Free - Create your own Forum

Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy